متینمتین، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

متین کوچولو

روز به دنیا اومدنت

1391/9/22 20:58
نویسنده : متین
198 بازدید
اشتراک گذاری

صبح شد لباس تنم کردم به همراه خواهرت و  بابات رفتیم بیمارستانقلب ..................

بیهوشم که کردن تا چشمم رو باز کردم صدای او نه اونه ات رو  شنیدم .....................

وقتی منو آوردن تو اتاق وقتی بهت نگاه کردم دست های کوچلوات  چشم های ریزت  رو دیدم عاشقت شدم.......................................فرشتهقلب.

وقتی برگشتیم خونه  ........................  گریه های شبانه ات شروع شد ناراحت می شدم  از گریه هاتناراحت و لی صبح که می شد یه لبخند میزدی  همه ی اون گریه هات رو فراموش می کردم  لبخند

خیلی دوست دارم پسر گلم .........................ماچ

از طرف  مامان ................... فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)